Alla inlägg den 18 januari 2013

Av anneli thunberg - 18 januari 2013 20:20

Nu är vi igång med regntäcken fodrat med fleece. På måndag kommer jag att få hem bävernylon i olika färger.

Nu har jag lite blått regntyg hemma.

Ett sådant täcke skulle Raiko ha. Blått regtyg med svartfleece och svart kantband.

           

Täcket är lite stort nu men lillkillen ska ju växa på sig lite till. Och det var själva tanken att kunna använda det nu och sen som vuxen kille.



Ambra eller Tindra fick ett nytt täcke. (Var egentligen inte tänkt till mina hundar men såg att regntyget hade en rispa/att en tråd gått upp, så ville då inte sälja det med risk att det skulle gå upp och bli ett hål)

Gizmo fick vara modell;)

 


Angelits nya täcke.


Alabasters nya tröja

   



TILL SALU

Täcke till italiensk vinthund. 180 kr.

 

Täcke till dvärghund(typ dvärg pudel) 150 kr



DESSA TYGER HAR JAG HEMMA NU:

           

Man kan även få ett "sweden märke" på sitt plagg om man vill. 



Avslutar med ett tröja jag sytt till en gammal klasskompis vovve

 

Av anneli thunberg - 18 januari 2013 20:16

Vi har fått underbart vackra bilder på Raiko. Ha´n har haft en toppen jul och nyårsafton tog han med ro precis som resten av hans syskon.

       

Raiko har avslutat lydnadskurs och ska nu evetuellt börja en utställningskurs. Matte Sabrina har beställt utställningskoppel. så snart är även dom redo för ringen=)

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards