Alla inlägg den 21 januari 2011

Av anneli thunberg - 21 januari 2011 15:57

Sitter för fullt och planerar 2011. Är himla sugen på att åka till Norge och ställa och köra LC. Som det ser ut nu blir det en tur till Norge på utställning i maj.

Men är ju såååå långt till alla städer i Norge. Härifrån är Trondheim närmast och från Vänersborg finns det några mer städer att åka till, bland annat Oslo, drammen och kristiansand.Jag får väl helt enkelt planera in resa till Vänersborg och samtidigt åka till Norge.


Idag kom hundmaten som jag beställt på foderbilen. Har kört med ANF performence i något år nu men tycker det är himla dyrt. Så har nu kollat runt på lite billigare märken men ingen skit. Fick jämföra innehållet och läste på vad som skulle vara bra om det var högmängd av i maten för det arbetet mina hundargenomför.  Vi får se om detta funkar bra nu för vovvarna och om magen gillar det, isf kommer jag att fortsätta köra med det nya fodret.


Sen vi kom tillbaka till Norrland har vi gått långa promenader varje dag 1-1/2 timmes promenad utan lössläpp. med idag tog vi på oss kängerna och traskade ut i skoterspåret upp i skogen. Hundarna fick springa löst i över en timme. Det behövde dom kan jag säga..Dom har sååå mycket spring i benen när dom inte vart lösa på någon vecka.


    


Det blir lugnt i helgen förutom att vi ska på Ullångers revyn i morgon med patrik föräldrar och mormor. Ska bli trevligt och innan det ska Patrik och jag äta på restaurang;)

  

Kungen Jakko på besök hos svärföräldrarna. Här har han det gott och bortskämd kan jag lova att han blir=)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards