Alla inlägg den 16 december 2010

Av anneli thunberg - 16 december 2010 10:57

Nu är det inte långt kvar tills vovvarna och jag sitter på tåget ner till Vänersborg. På lördag morgon bär det av klockan 10.09 från Sundsvalls station.


Har lite saker som ska fixas innan vi åker iväg. Idag har jag skickat in Jakkos ansökan om whippetklubbenstrippelpris. Så den 2 april bär det av till Vilsta för att först deltaga på en utställning och sedan vara med på årsmötet för att ta emot priset. =)

Snart blir det till att baka julgodis som ska bli till julklapp och ikväll ska jag klippa mig och sedan ha julmys med svårföräldrarna medan Patrik är på hockey träning. Ska bjuda svärföräldrarna på risalamalta, lussebullar och mjukpepparkaka, sedan tar jag nog med mig en och annan julgodis som bakas idag=)


I morgon blir det till att gå upp tidigt för att vara hos tandläkaren(dom ska kolla på min visdomstand). Sedan ska jag sy nya hundtäcken till hela gänget så dom är fina när vi åker ner. Och självklart måste dom badas=)..


Lägger in en mysig bild på Tindra från i våras då vi var på MIdlanda hundkappbana.

  


Idag måste vi hinna med en långpromenad med lössläpp då det bara är 3 minus ute.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards