Direktlänk till inlägg 7 januari 2010

nu var det ett tag sen

Av anneli thunberg - 7 januari 2010 12:45

Gud vad tråkig jag känner mig, har inte skrivit på flera veckor i bloggen. Men ärligt sagt så har det varit såå himla mycket nu. Har varit nere i vänersborg och firat jul och nyår, var där i 2 veckor. Hade då med mig Gizmo och Tindra. Jakko fick stanna kvar i norrland och bo hos Lena och Lasse (min chef). Åkte tåg ner och det gick jätte bra både för tindra och gizmo dom sov hela vägen. man får ju lite smått panik när man ska försöka rasta dem i stockholm men ingen utav dem vill kissa. så på hemvägen höll sig båda två i 9timmar. fattar inte hur tindra klarade det men när vi kom av tåget i sundsvall satt hon nog och kissade i 5 minuter. hihihih.
här hemma igen har jag städat och bakat bröd i 2 dagar nu. så idag ska jag plugga nästan hela dagen innan jag ska in till stan för att handla hundmat.
idag har vi cirka -30 grader, så ingen utav hundarna vill gå ut för att rastas. de håller sig så länge det bara går innan de ställer sig vid dörren för att gå ut.
till veckan börjar jag jobba igen då blir det härnösand måndag, tisdag och onsdag. och kramfors torsdag och någon timmar på fredag.
ska försöka till några bilder på tindra någon dag så ni får se hur hon växer=) just nu växer hennes kropp väldigt ojämnt, hon är nu hög bak och låg fram. men hennes öron har precis lagt sig till rätta snyggt och fint.

 
 
Ingen bild

Maidie

7 januari 2010 15:15

JAAAAAA....MYCKE BILDER vill vi ha.

Kram på er och välkommen hem.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anneli thunberg - 4 oktober 2017 12:17

Tiden går så fort. Nu är det inte många veckor kavr tills valparna flyttar. Valparna är ute så mycket som möjligt men det dåliga vädret gör det inte lätt. Ösregn är inget man vill vara ute i men ibland har vi tur och kan vara ute mellan regnskurarna....

Av anneli thunberg - 26 september 2017 12:04

  Bling´z Celestin        Bling´z Citrin     Bling´z Cavansit       Bling´z Coltan       Bling´z Charoit       Bling´z Carat             ...

Av anneli thunberg - 20 september 2017 12:34

Nu har valparna passerat 4 veckors ålder och nu börjar det hända grejer. De har flyttat ut till köket i en hage och tycker det är mycket spännande. De fick igår även en lektunneln och den var mycket uppskattad.    Vi har även tagit uppställnin...

Av anneli thunberg - 4 september 2017 11:12

Nu har valparna öppnat ögonen och de börjar få mer och mer kontroll över sin kropp. De biter i varandra, viftar på svansen och springer runt lite lätt.    Hela gänget bara stromade ut ur valplådan när jag sänkte ingången. Så mamma Ambra fick lägg...

Av anneli thunberg - 29 augusti 2017 13:51

Nu har valparna hunnit bli 11 dygn och de börjar nu testa att gå på alla fyra benen. De har även börjat bita varandra..Den svarta prinsessan har redan lyckats ta sig ur valplådan två gånger, vad måtte det bli av den tösen?;)   Hela gänget med mam...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards