Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av anneli thunberg - 19 oktober 2008 07:50

Detta är helt sjuk.Jakko blev klubbmästare i LC igår.Fick så mycket priser att vi knappt fick hem allt.En riktigt trevlig dag med trevliga människor och fint väder.

men det drog ut på tiden något soppas pga att allt som kan gå fel med maskiner och sådant på en LC tävling gick fel.Ingenting fungerade.Först började det med att trisserna lossnade hela tiden så tillslut tog dom fram gräsklipparen och klippte.Sedan tog batteriet slut då var det bara att fixa ett nytt och sedan började motorn brinna så då fick dom springa iväg för att hämta en ny.men ungefär vid 17.30 tiden hade alla sprungit.Då var det bara lottdragning och prisutdelning kvar.och det blev bara mörkare och mörkare så tillslut kom bygglampan fram så vi skulle kunna se nåt.Med min kamera vart det inga bra bilder men jag hoppas jag kommer få några på mailen om någon dag.då lägger jag ut massa snygga bilder på Jakko.Men lägger upp en hyffad bild som vi lyckades ta när han sprang sitt sista lopp.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

10 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

Länkar

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards